marina 15 år!

chacha bloggeeen, haha. idag var skoldagen från kl. 8 - 1. så rätt chill dag. och marina fyller år idag, grattis! ♥ :D  moppechey! hoppas du skaffar moppebil så jag får åka runt hela åland med den, ye!
planer för idag har jag väl inte, som jag aldrig har.. nåja.
drömde att jag träffade kid cudi inatt, haha! jag och marina satt och åt middag på någon fin fest så kommer det in en kameraman och så sätter sig kid cudi snett framför mig och jag bara; "iiih! IT's YOU!" och han bara; "ehh, yeah." haha.. skulle gärna få häna på riktigt, hehe. btw var den två män som var och filmade i våran skola idag, hoppas det kommer på tv, hehe :D



xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0