SJUK

jag hatar feber! inatt har jag inte kunnat sova alls typ. vaknade två på natten att jag drömde en mardröm om the ring, hade sett reklam på filmen tidigare på dagen. vad äcklig drömmen var, verkligen. kunde inte somna och var uppe till fyra och till sist somnade jag. jag har alltid tänkt när jag varit trött på skolan; "hoppas jag får feber så jag får vara hemma!" men jag är hellre i skolan än att ha feber, verkligen.

sen har jag varit svag typ hela dagen och har haft 38 graders feber, min normal remperarut är 36.3 typ.. så ja. och på ett dygn har jag ätit typ tre smörgåsar. måste gå och äta snart ju!

så inget engelskaprov blev det för mig idag, fast jag ville få det gjort! åh. men jag kan verkligen inte skriva prov om jag mår såhär.. men utvecklingsamtal är det ikväll och det skall jag på. och snart ska jag nog fräscha upp mig lite också. btw, min dator mår bra igen! jag hittade programmet som var dedär 'hackningsprogrammet' och jag raderade det. och nu mår min dator precis som den brukar. vilken lättnad va?.. piuh.

nu mår jag iallafall bättre än vad jag har gjort tidigare idag. så nu skall jag gå ner och fixa något att äta och sedan klä mig lite vettigare, haha..


rätt gammal bild
xo,

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0