Stop dreaming and make it real

Hey! Mår bättre nu faktiskt. Sitter och funderar, fortfarande, vad ska göra idag. Ikväll ska jag försöka ta mig till Marina iallafal.. I think. Har suttit och kollat bilder på bilder på weheartit.com i flera timmar snart, ååh. Är verkligen fotosugen, bli nöjd med bilder, redigera dom osv.. Moget att tappa bort kameraladdaren då.
Nu i veckan måste jag till stan för att köpa hudfärgade tight till julfesten. Om jag har svart klänning, svart kofta och svarta knästrumpor måste jag ju ha något annat än svarta tights! Eyeliner ska jag också se till att köpa. Jackan, som jag kollade på förut, vet jag inte om jag ska beställa längre. Klart jag vill ha den, menmen.. :) Jag är också sugen på en "I ♥ NY" collage tröja, så mysiga som dom ser ut! På dansuppvisningen @ Tvärsan på Måndag skall jag få låna Sofias "I ♥ LONDON" tröja, gilla! :D Och en resa till New York skulle också sitta fint, blir helt förälskad när jag ser bilderna på Malins blogg, nice! Jaja, ska sluta skriva ointressanta grejet nu, puss.

Svart eller vit?

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0