@ School

Hej! Tänkte vara lite aktiv och uppdatera nu när jag har chansen. Sitter på Bildkonst och söker inspiration.. Hehe.
Weheartit.com är bästa hemsidan om du söker fina bilder och inspiration, hehe. Reklam-blogg! ..
Efter skolan skall jag ju som sagt till pappa och äta, undrar vad för presenter jag får av dem.. ;)
Och idag måste jag bara säga att min klass är riktigt nice, har inte varit irriterad på någon idag. Haha! Och nyss började det hagla.. Längtar efter mina UGGS ♥
Kram på er, och här är bilden jag skall försöka rita.

Bortsett från texten då.. Eller kanske jag ska ha med den. Får fundera lite :)
Och som sagt, från weheartit.com!
(Btw, idag blir jag 14!)
Eller egentligen vid 11 tiden ikväll, som Marina vill hälsa, hehe.
Kram!

comments
Postat av: Josse :-)

Grattis :D

2010-10-12 @ 18:31:24

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0