Ny design, jatack!

Kom på att jag skall till kyrkan för konfirmationgrejen imorgon.. Klockan 11, wiho! ...
Just nu söker jag lite inspiration från andra bloggar. Vill ha ny design! Men om jag försöker fixa en design, så går det aldrig. Den blir alltid, på något sätt, fel placerad osv. Nåja, allt är inte hur lätt som helst!
Får se om jag orkar fixa med det ikväll.. Är rätt så trött så.
Pappa ringde nyss och frågade var jag önskar mig till födelsedagen.. Är det bara jag som har problem med såna frågor? Mitt första svar blir alltid; ... Jag vet inte riktigt.
Men sen började komma lite.. Men det ända jga kom på var: Moppe, pengar och systemkamera!
Ja, jag fyller bara 14 :/ Men det skulle vara kul att småköra lite och så har man det överstökat! Får se hur det blir..
Nu ska jag nog fundera ännu lite till på designen, sen skall jag sova!
Natti!
(Måste ha något att fylla inlägget med, så bestämde mig att visa hur charmig Herr Marina kan vara på rasterna!)

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0