Kanelbullens dag!

Glömde skriva i förra inlägget att det är kanelbullens dag idag, fy vad gott! Hehe. Älskar kanelbullar, verkligen..
Har ju massor här hemma, men jag ska nog baka fler! Haha.
Kvällen har spenderats med Soma och Marina. Vi cyklade runt lite och så. Senare kom Elina också, haha.
Imorgon skall jag till stan och träffa Nea, som jag redan berättat. Går från 8-3.. Men de två sista timmarna är Bildkonst, vilket är rätt så nice!
Åååh, min dator ceppar. När jag ska kolla bloggar tar det hur länge som helst att få fram sidan.. Nåväl!
Ska gå igenom läxorna, fast et gör jag nästan aldrig när jag har skrivit det. Annars går jag väl under täcket om en timme typ. Vi syns imorgon!

Mumma! :D

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0