Dagen före min födelsedag..

Spännande! Haha, nej.. Men jag börjar bli lite fundersam vad min syster ska ge mig. Taras ledtråd; Jag skulle blir riktigt glad om jag fick det!
Haha, dagen har gått ganska fort faktiskt. Förrutom att Mille kittlade mig på syslöjden så min armbåge smälldes mot stolkanten, moget att skratta då, haha.. Nej, men det tog rätt ont. Sen har vi börjat räknat något nytt i matten som jag.. förstår men ändå inte förstår? Alltså, jag kan skriva ner och räkna ut, men jag fattar ändå typ 0% av det. Konstigt! Kemiprovet var lättare än vad jag hade föreställt mig faktiskt! Men på de frågorna som det var lite mera poäng så skrev jag kanske inte så mycket som behövdes. Nåja, jag tycker att jag repeterade på endel grejer lite väl mycket, hehe.
Imorgon skall jag gå till pappa efter skolan och äta där. André kommer också dit, vad jag vet. Och jag vill ha tacos ♥ Haha.. Nu blev jag hungrig.
Hmm, efter skolan då? Jag for hem till Soma med Marina. När Soma gick för att prata i telefon så la jag mig under hennes täcke och Marina bakom dörren. Sen hör jag fotsteg i rummet och så börjar jag fundera om Marina går runt där, men Marina står kvar. Så tänker jag; "Jamen, jag skojjar lite mer Soma.." Så jag kastar iväg täcket och bara: "MAMAAAa" ...
Och vem står inte där om inte Somas pappa? Hahahah, fy vad pinsamt det var. Önskar att jag hade det på film, haha! Pinsamt värre..
Nu ska jag kolla runt på bloggar och sen äta. Sen kanske lite tid åt pluggandet också ;)
Kram! :)

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0