13(3)7:e inlägget!

Wihu, har kommit upp i 137 inlägg, so cool. Nej, men jag hoppas verkligen att jag kommer ha kvar denhär bloggen.. länge. Att jag inte börjar byta, men jag vill ha en hel ny start osv. Då skaffar jag ny och alla blir irriterade, ojoj.
Jaja, här är jag och kommer stanna! :) Just nu kollar jag på Svampbob och lyssnar på U2. dom är inte så dåliga dom heller, hehe. Igårkväll såg vi på två filmer, Säg att du älskar mig och Taken. Taken är helt klart favoriten! Den var riktigt bra gjord och jättespännande, och fy vad jag älskade polis pappan i filmen alltså. När han slog och sköt folk i filmen låg jag och Marina i varsin soffa och skrek; "KOM IGEN NU!" "MEN DU KLARAR DET!!" "KÖÖÖÖÖÖÖR!"
Jag tror inte vi är riktigt normala.. men det är lugnt! Idag blev vi väckta halv 10 och bäddade och fixade allt och sedan stack jag och Marina till kyrkan. Lång och tråkig gudstjänt, efter det var det filminspelning. Han som spelar i I taket lyser stjärnorna var där, i den filmen hette han typ Oskar tror jag. Jaja, det var nice. Sen blev jag hämtad och nuu har jag riktigt tråkigt. Men det är sköönt med vila. Ha en bra Söndag, vi syns!




comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0