TJENARE!

Har gjort några försök på videobloggar.. Två igår och ett idag. Går inte så bra, nej! Skulle kanske vara kul med lite omväxling kanske? Istället för massa text = Videoblogg! Haha, jaa. Jag fixar bloggen där det bara är videobloggar.. Nej, orkar nog inte det. Haha. Nåja, Min dag!
Var och skrinnade med Jennifer och Soma, det var fult! Haha, gjorde ett litet försök att dansa på isen. Men det.. glömmer vi! Efteråt stack vi och hyrde film och köpte pizza, gött! Filmen vi hyrde hette typ Sandro/Ida eller något. Den var väl rätt bra. Sen var vi framför datorn och glodde, höhö. Jaja, en bra dag har det varit och jag är glad!


min mun fastnade inte på bild?


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0