Kall Söndag

har frysit i princip, hela dagen. jobbigt! Har även kämpat med en ny design i ungefär en och en halvtimme, nu har jag gett upp. punkt. men jag ska nog fixa designen! annars måste jag väl be ngn annan, som kan designa, att fixa lite. tihih. denhär bloggen har blivit lite slö jo, men de senaste dagarna har jag varit hos pappa. har inte min egna dator där, så jag bloggar inte lika mycket då. yes..

igår var jag till s och fixade ett collage till m, som har åkt till kap verde idag. (en ö under kanarieöarna). vi gav henne lite godis, chips och grejer, hehe. sedan kollade vi på några delar av olika skräckfilmer.. om vi skrek, hahah! men jag verkar inte lika känslig för vissa skräckfilmer längre, efter paranormal activity.. på kvällen gick jag och m till tvärsan, där det var julmys. vi gjorde inte så mycket, satt och snackade. det var frågesport och musik, nicenice. men vi for rätt tidigt ändå, haha. nu kom felix i min famn, så det är liite svårt att blogga nu..
xo ♥

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0