time for a nap


chacha bloggen, har nyss ätit och har läst lite i den älskade boken vad som än händer. har läst det två gånger förut, men alltid lika bra och underbar! rekommenderas, starkt.
boken har piggat upp mig lite iallafall, annars har detta inte varit min dag, verkligen inte. ett dunkande huvud hela dagen och kärlek från min klass ♥♥ fast ne. alla kommer väl bara hata mig ännu mer än vad de redan gör när jag skriver detta, men jag måste få ur mig dehär.. endel i min klass är så irriterande och åååh. jag (+ några till) kan skratta duktigt mycket, resten av klassens blickar; "jättekul. har ni något problem eller?" sammanfattning är väl .. bitchblick.
åååh, jag blir så trött. förut tyckte jag att vi var rätt gemensamma och sådär, men ibland så kommer det så himla jobbiga stunder så jag vill bara .. näe, förlåt. jag är bara trött. hata mig inte nu.
nu är jag ännu tröttare än förut, så jag tänker ta mig en halvtimmes sovande. och sen är jag klar för mer äventyr! eller inte. tja, sova måste jag iallafall. för jag har stegring.. helst är jag inte sjuk imorgon, eller?
näej , jobbigt inlägg dehär. klarar knappt av  det själv, haha.
xo


comments
Postat av: S O F I A

Snyggt namn du har ;)

Allt bra med dig? ♥

2011-01-20 @ 21:34:49
URL: http://sofiahaag.blogg.se/

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0