surprise!


it's done, i'm brunette!
jag är nöjd, men när jag kom hem såg jag att det skiftade i rött typ (?) vet inte vad jag skall tycka. försöker intala mig själv att jag länge väntat på att bli mörkhårig, varför vara missnöjd? men jag är liksom inte missnöjd.. wtf?
jag är brunett nu. punkt. och det är nog bara det att jag inte vant mig änn. jag är nice och passar i vandsomhelst!
(nej.. men ändå ;)) skulle gärna ha gett er en lite bättre bild, men hittar inte överföringssladden <///3

efter färgningen stack jag med soma till strandnäs med bussen. kallt är det! yeah, surprise ....
sedan tänker jag tanken, ' man kan väl.. testa ringa upp marina iallafall? kanske funkar.. '
så vi ringer upp marina och hon svarar!!1 hon bara; ' jo, jag kom till åland alldeles nyss '  haha ofta.
hursomhelst så sprang vi iväg till marina och hade trevligt. vig såg en liten del av eclipse, men sen stack jag.
haha, vi skall fortsätta se den någon annan gång. annars känner jag mig still a little bit febrig.
så, vi får se om det blir eckerö tomorrow. (varför skriver jag in engelska ord ??)
xo


comments
Postat av: Anonym

du passar ju asbraa i brunt hår :DD

och btw, du kan ta eckeröbussn m mej kl 9 imorrn haha xD

2011-01-04 @ 22:04:19

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0