söndagar är så sega.

det är konstigt hur seg jag är på söndagar. varje söndag liggar jag framför datorn/tvn hela dagen. så ja , ni vet väl antagligen vad min dag bestått av? har t.ex kollat på repris av topmodel 14. jag förstår inte varför jessica åkte ut egentligen? hon ser riktigt bra ut och var duktig framför kameran? inte för att jag kan mycket om sånhärnt, men ändå liksom? näe, hon borde ha gått vidare och vunnit hela alltihopa! 
btw, säsongspremiär 10e januari på någon ny säsong av topmodel, dagen skolan börjar. great.
nu ska jag fortsätta titta på svenska hollywood fruar, och imorgon har jag lite planer.
ni får veta imorgon, om det blir av. 
en bild på fina jessica också.

xo 


comments
Postat av: nea

håller med! :)

2011-01-02 @ 19:45:41
URL: http://nennnaw.blogg.se/

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0