SÅ TRÖTT.

hejhejhej. har varit vaken sen 7 ungefär. feels wonderful, fast ne.
jag somnar inte på kvällarna längre, går och lägger mig tolv och somnar tre. trevligt .. sedan vaknar jag mitt i natten också och har svårt att somna om. wtf? ska iallafall försöka sno mammas kamera och gå ut och fota idag. ja, jag saknar fortfarande laddare till min egen kamera, typiskt mig. haha.

hursomhelst, så tänker jag seriöst börja skaffa data tider. låter fånigt, ja. men jag måste det. om jag fortsätter såhär kommer jag väl gå om 8an typ 67 gånger, det vill vi inte. right? plus att jag måste få frisk luft ffs, haha.
jobbigt att erkänna, men ja. så är läget! så det kanske inte blir lika mycket bloggande framöver? VAD VET JAG?!

ikväll skall jag till min faaar, och inget eckerö blir det eftersom jag fortfarande känner mig febrig och nyser 24/7.
och ja.. mera har jag väl inte att berätta. är det bara jag som inte kan sova om nätterna? hatar't
btw, nea.. minnen? första maxjedah showen i think? hahahahahh. vcnt: 'w..t...f..?' (don't aaask)


comments
Postat av: nea

maxjedah, hell yee :D:D

2011-01-05 @ 13:55:41

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0