pluggande

nu har jag fixat alla mappar och grejer, bra va?
just nu sitter felix och kämpar med att jag ska låta honom sova på min mage, men ja. jag är ju upptagen av bloggandet, u know ;)
idag efter skolan for jag med mamma till butiken där det blev vettigt läppfett, tuggummi + mer inhandlat. behövde det, haha! nu på vintern är mina läppar verkligen jättetorra, men inte så konstigt. jag har ju känslig hy så..
jag har bytt lakan i sängen också, bara jag som tycker att det känns så nytt och fräscht med en nybäddad säng?

nu har jag nyss ätit och jag ska försöka fixa läxorna snart, läsa lite till på historian och sedan ska jag dammsuga, kul.
annars blir det väl att ta det lugnt ikväll, som alla andra kvällar typ. om inte något annat blir planerat!
  
jag& marina in school today
xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0