omg, folk bara älskar mig! (yeah right ..)

.. eller så var det pga min mini reklam om bloggen @bdb. haha. hursomhelst har statistiken höjts lite, i'm proud!
har suttit och funderat lite på headers, gav upp ganska fort och bestämde mig för att fixa en ganska snabb header. inget speciellt alltså. någon dag då jag blir mer.. teknisk av mig så kanske jag  kan fixa drömheadern och drömdesignen! men jag är bara 14, jo. intressant snack dehär.

ååh, jag är så pepp på imorgon!!1 jag vill så gärna säga vad som händer, men det får vänta. bild ska ni få också, hoho. för att få annat att tänka på så kan jag berätta att jag, troligtvis, sticker till eckerö på onsdag.
åh, vad kul det skall bli! planerna är att vi skall filma in en rolig show, haha! nej, men typ där vi kommer åka på nea's 'lillebrors' små skidor, åka pulka med mera. skall även ha min snygga mössa, yeah ;)
detta kommer bli nice, kanske kommer upp här på bloggin, wihuuu.

xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0