don't you know who i am? remember my name!

fame! i'm gonna live forever, i'm gonna learn how to fly.. fly!
hehe, tjenare.
just nu sitter jag och försöker förstå mig på min brors förklaring om att ladda ner filmer och skicka dom etc. tror att han har börjat tröttna på mig nu, men vad gör man liksooom?
idag är det exakt en månad kvar till svenskaprovet upptäckte jag på timmen idag, haha. intressant, jo.
andledningen är väl för att det inte hänt någonting speciellt idag, verkligen ingenting. nu tänker jag tänka igenom hela min dag för detta inläggets skull, brb.
nu har jag tänk klart, det ända jag kom på var att vi såg klart på filmen pay it forward på lk:n idag, efter ungefär 2 månader ... har sett den två gånger förut, när jag var typ 10 kanske? men den var ändå lika bra.
och ikväll kommer topmodel som jag också skall se på!
här är trailern på filmen, ifall någon är intresserad. hehe. rekommenderar filmen ;)


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0