didadidadindado

heheheey
idag hade vi hk, inte så hemskt som jag brukar föreställa mig. dvs, stress, dåligt humör osv. men jag måste säga att hk nu i 8an är så mycket bättre än i 7an. plus att jag har en mycket bra grupp, haha.
annars bestod dagen av finska, historia, engelska och matte! ... vem vill läsa om skolan ?!
jag vill ha ett typ ... liv. helt enkelt, haha! massor med grejer att göra varje dag, eller bo någonstans där man kan hitta på typ vadsomhelst närsomhelst. bio skulle jag vara sugen på nu i 3D, en stunt film eller jurassic park, åh!
jaja, just nu lyssnar jag på denna som jag fastnat på, har lyssnat på den för mke d: hahah.



xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0