dagensdagensdagens

eftersom det inte blev så mycket vettigt bloggande om dagen, så får ni en 'dagens' lista istället! 

Dagens humör: rätt glad.

Dagens mående:
trött och häppyfeys

Dagens borde:
plugga!

Dagens frisyr:
vanligt? utsläppt.

Dagens smink:
mascara och hann just och just lägga på lite, lite foundation..

Dagens klädsel:
mjukisbyxor, tshirt och kofta.

Dagens planer:
chilla, och kanske plugga

Dagens materiella vill ha:
materiella? öh. kameraladdare?

Dagens fundering:
vad händer efter vi dör?! (snabb tanke under religionen)

Dagens beroende:
choklad ..

Dagens tråkigaste:
vara hemma och göra ingenting.

Dagens längtan:
vad tror ni? sommaren ffs!

Dagens superlängtan:
okej, sommaren hör hit också.

Dagens tidning:
har inte läst någon tidning idag.. ålandtidningen!? hahah, mobbat

Dagens låt: pursuit of happiness.


comments
Postat av: Kristin

Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



Verkar min blogg intressant?



Kika då in hos mig!



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2011-01-26 @ 22:17:06
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: emeliiens -

hoho håller med dig på dagens längtan! :)

2011-01-27 @ 13:26:30
URL: http://emeliiens.blogg.se/
Postat av: elin

Jätte fin blogg!<3



kram<3=D

2011-01-27 @ 14:06:54
URL: http://eliinbloog.blogg.se/

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0