dagen för skolstarteeen

ey
har inte hunnit / orkat / haft lust att blogga faktiskt. men nu är jag här! idag var jag till kyrkan med marina, redan halv 11 eftersom vi skulle börja komma tidigare och lämna in häftena före gudstjänsten. efter gudstjänsten var det lektion, rätt tråkigt. sen stack jag och marina till italienska glassbaren, mumma!
mera har jag inte gjort idag, bara tagit det lugnt och så.
fixade lite middag till mig själv, yey!
ikväll skall jag packa lite, för imorgon skall jag till mamma igen, jo. och så börjar ju skolan också.
9-3. börjar med tyska .. woho. men allt kan ju inte vara lätt, man måste ju visa vad man kan ;D
xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0