bra uppdatering!

jao, tycker inte ni det? nej..
hursomhelst kommer jag inte kunna uppdatera lika mycket som förr, eftersom min dator har typ blivit hackad. kul va? verkligen inte.
just nu bloggar jag från mammas dator när jag har chansen, men om jag är hos kompisar eller tar mammas dator, så kan jag alltid försöka hålla uppdateringen uppe! allt för bloggen. haha.

idag har jag varit pissed off, kuuul. dagen slutade med hög feber, ont i halsen osv. och imorgon har vi engelskaprov! men, jag tänker varesig jag vill, eller inte, fara till skolan och iallafall göra provet! då tror inte min klass att jag skolkar och jag får det gjort. nice!

nu ska jag sluta skriva, men jag skall verkligen försöka uppdatera. och ni är fedt gulliga som kollar bloggen fast jag inte uppdaterar!!
xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0