100 % happyface !

efter mycket mat och vila så mår jag helt utmärkt, febern är borta!! och en sak som gjorde saken ännu bättre var att statistiken är högre idag än vad den är dagligen! puss på alla er som läser, jag älskar er oavsett vilka ni är, haha! idag har jag spelat wii, var rätt längesen faktiskt. försöker slå rekord på allt, lite svårt är det, men så är det!
och ikväll ska mamma bort så jag kommer sticka till marina. orkar nog med det nu när jag mår bra igen och det är ju trots allt fredag! dit kommer nog soma och jennifer också, jag är riktigt taggad faktiskt. blir nog en bra fredagskväll!
och här är tre bilder på mig som happyface! tänkte täcka över munnen först, men wtf. dehär är jag och mitt extra stora smile! så är det bara :D

och såhär är mitt hår naturligt. visste ni om det? man ser det bäst på första och andra bilden.

nej .. jag skämtade. dedär är bara drömmar. skulle döda för dedär håret jag har på bilden. orka ha platt och utan volym :( btw, gilla min sneda garderob i bakgrunden? hahah.
xo ♥ 


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0