Detta skulle jag vilja ha nu



Från h&m, hur mysiga som helst när det blir kallt ute. Någon av domhär skall jag ha iallafall! (Helst alla förstås)
Har varit ensam hemma ett tag nu, det är ganska skönt faktiskt. Jag som aldrig trodde att jag skulle våga vara ensam hemma efter att ha sett Paranormal Activity, men jag trodde fel.
Vilket var tur!
Har ätit kanelbulle och chattat. Borde egentligen gå igenom biologiläxan änn en gång, men jag orkar inte!
Vem orkar med läxor? Usch nej, såhär kan det verkligen inte fortsätta. Oftast så gör jag läxorna lite snabbt, sedan dator. Det kan ju inte vara riktigt klokt? Fast jag måste ju säga att det inte har gått sämre för mig i skolan ändå.. Nåja, skolåret har bara börjat! Fast jag tycker nog att 8an känns lite bättre än 7an faktiskt. För det första: Man slutar tre på fredagar i 7an med lektioner. I 8an har man lektioner till klockan 1, sedan tillval! Dvs dans!
Hur underbart som helst.. hehe. Nu ska jag ta mig ner och läsa lite i biologiboken, sen TV!
Ska också hinna välja ut en enkel outfit tills imorgon, sen ska jag sova. Börjar åtta första dagen i denna vecka imorgon. Tungt! Men jag slutar ett, vilket är underbart!
Föressten, har ni märkt hur blek ":D" smileysen är på msn?
jämfört med:
Haha, onödig info älskar vi alla! Vi ses imorgon.


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0