Kvällsinlägget för idag

Åt nyss en Twister glass, mums! Fast det var inte den vanliga Twister, det var någon choklad Twister glass? Den har grädde istället för "is". Eller hur man förklarar, hehe. Det är gott, men jag föredrar nog isglassen mer, när det är varmt! Här gillar vi glass snack!
Ska snart kolla hur många som har sett våran dansutrbrott video, tror inte att det är många. Sen blir det Idol, som vanligt. Ikväll är det ännu mer spänande.. Solo sång! Jag håller tummarna för Therese! Hoppas hon får vara kvar.
Imorgon är det danstillval klockan ett! Längtar så mycket! Jag tror att vi skall fortsätta med dansen till "Love the way you lie". Dansen som vi dansade till "Love the way you lie" låten i videon, är från tillvalet.. Eller, vi försökte dansa haha.
Har ni föressten märkt vad mörkt det har blivit ute på mornarna? En morgon så ropade jag på mamma och frågade om klockan verkligen var sju, det var så mörkt ute! Trodde att klockan var ungefär 3 på natten typ. Vintern närmar sig! Jag tycker att det kommer bli ganska mysigt faktiskt, och jag saknar att använda mina uggs! (Fejkade, men whatever.) Här finns ännu lite fina, varma grejer till vintern som jag skulle vilja ha. Har ju det mesta färdigt egentligen, men att titta gör väl ändå inget?

Cardiganen är jag osäker på, men man kan ju dra upp ärmarna på den annars.. Och jackan älskar jag! Fast jag har redan en vit, som jag tror att jag kommer använda. Problemet är att jag ser ut som en vit, fet pingvin i den, haha!
Tänk er också att det är kallt ute och så kommer man in i värmen, dricker varm oboy medans det är snöstorm ute. Sockor, julen.. Så hemskt är nog inte vintern.
Snart ska jag ta kvällste, men först ska jag vänta på att Marina eller Soma loggar in. De var och tittade på den åländska filmen "Fåglarna tittar på oss" ikväll. Jag var statist i den, så jag såg den förre veckan. Hehe.
Här har ni ju att läsa tills vi syns imorgon, pussar!


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0