Tisdagen den 21 september

Och ännu en ny blogg!
Jag fattar inte riktigt varför jag alltid fixar nya, men jag vill ha nytt liksom. För om jag helt plöstligt börjar blogga mer seriöst blir det konstigt osv. Men hur ska man egentligen blogga för att få mycket läsare?
Hursomhelst var det Schoolympics i våran skola idag. Det är årskurs 1-9 som blir indelade i olika grupper, sen har man massor med samarbetsövningar! Det blev mycket roligare än vad jag hade föreställt mig faktiskt.
Först trodde jag att det skulle bli inställt pga vädret, men så blev det inte.
Just nu chattar jag med Nea, vi är allmänt förälskade i koalor. Dom är hur söta som helst! Nog för att Nea är ännu värre och lider av Koalafeber, krya på dig! Haha..
Föressten skickade Nea den bästa låten någonsin. En remix av Annoying Orange!
Kommer aldrig tröttna på den apelsinen alltså..

Vilket bra första inlägg på bloggen detta blev, haha!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0