Monday ...

Denna Måndag gick ganska så fort ändå. Var hur trött som helst och hade ont i huvudet och mådde illa.
Men man klarar det nog ändå! For till skolan redan halv 9 för att träffa skolläkaren. Vi pratade lite om mina allergier osv. Jag kom nyss hem och har pluggat nu mera på samhällan, och jag känner att jag kan det nu! :D
Men det är en sak som jag verkligen inte förstår? Plikt att åta sig kommunala förtroendeuppdrag.
Ursäkta? Antingen lär jag mig hela alltihopa, eller så lär jag mig vad det betyder. Men Google hjälpte mig inte så mycket denna gång, tragiskt. Men jag ska försöka med Wikipedia. Hmm, inget hittande där heller. Får fråga Kicki imorgon. Slutpratat om det. Imorgon skall jag till frisören! Det blir nog bra. Tänkte bara toppa lite, men skulle vilja tona lite också.. Men jag är lite osäker. Snart skall jag återvända till min samhälla bok..
Mer bloggande blir ong senare idag, tror jag. :)
Kram!

Everybody love samhälla, right? (:

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0