ME + YOU


Tog nyss denhär bilden med webcamen för att visa er hur jag såg ut idag. Och när jag skulle redigera den lite i Picasa (lägga till lite skuggor osv) så var den färdigt i sepia! Det var lite kul faktiskt, hehe. (Det är solen som lyser på, därför är jag så blek)
Jag har nyss repeterat ordklasser i svenskan, åh. Förhöret gick inge vidare! Vi fick även ut bokrecensionen idag. 7a i det då. Vet inte vad jag ska tycka. Skulle ha varit mer nöjd om det skulle vara ett plus efter 7an. Fick iallafall kommentaren "Bra personbeskrivning" som jag har försökt att få i snart ett och ett halvt år! Haha. Lite nöjd får man vara.
Efter skolan var jag med Marina och Jennifer. Först for vi till glassbaren, det var så längesen och sjukt gott!
Sen for vi hem till Marina och fick dans utbrott, och Jennifer filmade allt! Det kanske kommer en video någongång senare, om jag ens vågar ladda upp den! Det är så kul att ha dansutbrott. Man har på musik och bara hoppar och sk. dansar, haha!
Om ni undrar över rubriken så är det en låt av Justin Bieber. Ja, ni läste rätt. Jag hörde den igår med Marina och Soma och jag trodde att det var en tjej som sjöng, seriöst, tills Marina bara: Vem är det som sjunger?
Soma bara: .. Justin Bieber?
Haha, så nu får ni en låt av Justin Bieber bara för att jag har den som fastklistrad i huvudet!
Nej, jag är verkligen inget fan av honom, haha!
Vi syns ikväll! :)




comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0