Lite bilder

Nu har jag pluggat på samhällan i en timme. Okej, egentligen har jag bara gjort egna anteckningar och svarat på frågor. Men jag tror att jag har lite mer kunskap om samhälla nu, än tidigare idag osv.
När jag kom hem idag (var och åt på Fantasia) så fotade jag lite grann. Inte för att kameran hade någon lust att samarbeta med mig, men lite bilder blev det iallafall. Mammas kamera känns nästan lite bättre än min egna, som just nu saknar laddare. Men jag tänker ändå önska mig en .. "halv systemkamera" eller hur man säger, haha! Till min födelsedag/julen/när jag konfimerar mig. Skulle fota mycket mer då tror jag. :)
Nåja, här har ni bilderna.




Blev lite roddigt med bilderna, men jag ska fixa bredden på bloggen senare så de kan vara bredvid varandra osv.
Hur jag har sett ut idag kommer alldeles strax! :)

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0