LÄXFRI

Åh, vad skönt utan läxor.. Egentligen hade vi Biologi. Men ja, hehe. Så ikväll skall jag verkligen chilla framför datorn och TVn. Ganska lugnt, hehe. Nu till skolprat som jag vet att ni älskar! :D
Samhällaprovet gick galant! Känns det som iallafall. Jag tror att det hjälpte mig när Nea skrev på msn:
så ska du inte säga flicka lilla. DU ÄR ELIT OCH KLARAR ALLT!
Jag lovar, det hjälper. Haha. Och på Religions timmen fick vi blåbärs paj (?), kakor och läsk och pratade om vad vi skall göra med klassen tillsammans. Det var trevligt, mycket bättre än en religionstimme! Vi skall fara och äta till någon resturang/pizzeria eller något. Sedan fick vi reda på när vi skall ha dagsverke, jag skulle vilja jobba på Fantasia. Typ gå ut med pizzor osv. Haha, jag vet inte riktigt..
Btw, blev frisörtiden bokad till imorgon istället. Frisören var sjuk.. Har bestämt mig att jag ska tona det nu, hehe.
Jag skriver senare, när jag har mer inspiration vill säga. :)

Fin höstbild från weheartit.com!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0