Höstkänslor

Hade massor med höstkänslor nyss när jag satt och drack te. Hösten är inte så hemsk, bara mysig! (Görrutom alla prov osv..) Men det glömmer vi. Jag längtar till vintern också, haha. Inte många som gör det, men som sagt. Tänk er att dricka varm oboy, sockor på fötterna, julgranen.. Och speciellt mina uggs, hehe. Underbart!
Har hunnit pluggat lite, men har också fått nervöst sammanbrott. Haha, nej. Men jag blev så nervös att jag inte skulle kunna något och jag skulle sänka mitt betyg osv, men egentligen kan man tänka sig vanliga livet i dehär provet.
Det lär gå bra! Och går det inte bra.. Så fixar jag det! :) Det är alla bara massa ord som jag är så osäker på.. Giftorätt, Äktenskapord elelr nånting. Gash. Nej, orkar verkligen inte skriva om samhälla mer! (Ska snart gå igenom allt änn en gång...)
Hursomhelst! Så tänker jag nog tona mitt hår ljusare, lite ljusare iallafall, imorgon. Är fortfarande lite osäker, men vill verkligen testa! Har varit mellan mörkt och ljust länge nu. Men jag ska testa ivarjefall!
(Undar om man ser skillnad ens?)
Nu skall jag uppdatera min Twitter lite grann, hehe.

Puss&Kram!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0