Godnatt!

Fattar inte varför jag fortfarande är uppe. Jag har ingenting att göra och jag är trött? Suck.
Har iallafall kollat på Idol, spänningen var olidlig! Okej, inte så mycket kanske. Men lite spänd var man..
Sebastian for ju vidare iallafall, såklart. Man kunde ha listat ut det före.. Men jag tycker att hon där Madeleine (eller vad hon heter) borde fara vidare istället för Jamilla. (?)
Imorgon tänkte jag vara med någon, Marina t.ex? Och sen på kvällen ska jag kanske fara och hälsa på min fd. granne. Så det är mina planer. Får lura på dedär om jag inte somnar!
Jag är också glad att ni håller statistiken uppe, inte så mycket besökare. Men över 10 iallafall! Hehe...
Nattinatti! :)
(Måste bara kika in på Facebook lite fort, hihi)

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0