COZY


Nu återstår bara frågan.. Vilken av dessa?
Har väldigt svårt att bestämma mig, har haft det nästan hela mitt liv, hehe. Men jag tror att jag tar den blåa. Det är lite, lite färg men passar ändå till ganska mycket. Eller det gråa? SUCK!
Just nu lyssnar jag på X3M, har inget bättre för mig. Annars kollar jag Facebook och längtar till OBN.
Ska vara där med Nea, och det blir väl lika kul som vanligt! Nu ska jag vänta på att Nea laddar upp lite bilder som jag ska få se, sen ska jag väl gå ner och dricka te och äta bulle. Hihi, mums! Det kanske kommer ett litet bildinlägg (på mig&Nea) senare ikväll!
Pussar! ♥

comments
Postat av: Soma

köp den blå :D

2010-09-29 @ 17:29:03
URL: http://soomeas.blogg.se/

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0