Back home!

Nu är mitt hår lent, nyklippt och fräscht! Känns hur bra som helst. Jag tonade det också, men så mycket skillnad blev det inte. Men färgen i mitt hår blev jämnare iallafall. Jag är nöjd! Och det är det viktigaste, right? :) Men nu är jag utsvulten! Måste erkänna att det var lite skönt att komma hem ändå.
Skoldagen gick riktigt fort. Gick bara från 8 - 1. Skönt! I Biologin började vi med något arbete om att resa miljövänligare. Bättre än att ha vanliga timmar iallafall. (Fast jag och Marina kan göra dom hur roliga som helst, hehe). Nu ska jag gå och tjattra på om att jag vill ha mat, sen får vi se vad jag skall göra tonight!

See you! (Fortsätt kolla bloggen, blir så glad när statistiken höjs!! TACK!)


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0