Åke åker på sin åker

En grej som jag kom på med Nea för kanske 7 år sen, när vi var småttingar! Mycket genialt... hehe.
Om ungefär en kvart är det dags för Idol! Igår började de med att jobba i grupper och ska ha "föreställning" vilket jag ser fram emot! Jag har inte direkt någon favorit i Idol, men hon jag gillar bäst är nog Therese Lundberg. Men hon skulle kunna ha lite mera energi när hon sjunger, fast hon har ju sjungit ganska lugna låtar hittils..
Vad jag har sett.
Imorgon ska jag även få en tröja av Soma, haha! Det är nog nice. Det är dendär "baseboll tröjan" från Ginatricot, ni vet? Som Kissie, enligt henne själv, startade trenden på. Nejmen, Soma tyckte att den passade på mig så ja. :)
Jag väntar även på att Marina ska logga in, jag skulle vilja ha dendär dansutbrott videon. Skulle vara lite kul att visa den. Om jag vågar, måste kolla på den först! Så jag lovar inget.. ;)
Föressten, ceppar Facebook bara för mig? Det står att sidan inte kan visas.. Usch, jag hatar när man inte kommer in på Facebook. I love Facebook very much! Hehe..

Denna tröja är det jag snackar om, fast svart.
Vi syns senast imorgon, slutar klockan 2 tror jag. Får se när jag hinner blogga, har ju läxor också.
Nattinatti på er iallafall!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0