230910

Torsdagar är vanligtvis jättetröga och långsamma. Jag brukar t.om tänka "Torsdagar är mycket, mycket, mycket onödiga" när jag vaknar, haha! Men idag gick dagen faktiskt ganska fort. Fast den började lite värre. På morgonen skulle jag packa min skolväska, sen var det bara biologiboken och häftet kvar på bordet. Då föll hela väskan ner på golvet och alla böcker och nycklar osv föll ut och jag blev irriterad och skakade till biologiboken (hehe...) så att den tog i en peppar strö grej som gick sönder och peppar var lite överallt på bordet. Haha, jippie! Nåja, det ordnade sig.
Men svenskan gjorde mig så förbannad idag. Kenneth tänker pressa in grammatik, satsdelar och ordkunskap i ett och samma prov! Hellre tre mindre prov än ett jättestort. Hur mycket tror han att han kan pressa in i min lilla hjärna?
Men vi får hoppas på det bästa! Annars har vi samhälla prov på Tisdag. Tänker börja småplugga lite i helgen, för att vara riktigt förberedd..
Nu håller Marina att skicka videon till mig, så vi får se om/när det kommer upp!
Btw, fick jag ju "baseboll tröjan" idag. Kul att ha något annat på sig iallafall, haha..
Ska kolla igenom finskan och biologi lite grann senare, annars vet jag inte vad jag tänker hitta på.
Vi hörs!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0