Plugg ...

Jag tror inte at tjag är ensam om att ogilla att plugga.. Speciellt på Kemi, usch! Egentligen har jag bara suttit och gjort egna instuderingsfrågor, men av instuderingsfrågor lär man ju sig!
Dansen gick bra, hade inte samma energi som jag oftast brukar ha. Vet inte varför.. Men kul var det, som det alltid är! Vi lyssnade på Ericas favoritdel i "Imma Be", Black Eyed Peas låten, nivet? Och jag har inte hört Imma Be på flera år (känns det som) och idag när vi lyssnade på den delen.. Ah, jag smälte. Haha, nejmen. Den är verkligen BRA!!
Ska surfa lite, sen måste jag fortsätta med delen i Kemin som jag verkligen inte fattar.. "Salter" -.-
Kram puss osv på er! :)

(Spola till 2:12 ;))
Här är en till låt som vi har påbörjat en dans till!

Broken Heels!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0