Lite nyare design!

Hej på er!
Jag är lite nöjdare med designen nu. Inte mycket förändringar, men ny header iallafall. Funderar vad jag skall göra med rubriken och så. Helst skulle jag vilja ha såndär "rund ruta" runt inläggen, nivet? Men jag har försökt och försökt, men det har inte gått så bra.. Jag får väl bara be hjälp av någon senare någongång.
Jag känner att jag borde plugga lite till på Kemin. Men jag gör det senare, känner verkligen ingen ork för pluggande just nu. Speciellt inte Kemi. Btw, har vi Matte och Musik till imorgon också. Men jag tänker inte plugga på det, fast jag borde.. Blir så stressad! Hur skall man kunna klara 9an om man knappt orkar 8an? Nåja, jag SKA klara provet.. Hehe. Nu vill jag bara gå och hämta lite glass, chilla framför datorn. Sen ska jag plugga! Jag lovar.. Det är hårt när man lovar, hehe. Btw, är det ju 10.10.2010 idag, lite kul! :)
Här är en bild jag tog i somras, saknar sommaren lite..
(Syns inte designen, klicka på F5)

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0