Kenza&Tyra Show!

Hade väldigt tråkigt, och så kom jag bara på att jag skulle kolla på Kenza&Tyra Show, haha! Det var nice iallafall.
Klockan 11 skall jag komma med och hämta mamma från hamnen. Kommer kanske ett kvällsinlägg då!
Har jag btw berättat om min dröm jag hade inatt? Jag drömde typ att det var massor med bilder på mitt rum. Och på en bild stod en Marilyn Manson liknande person där. Och fy, jag vaknade av det. Jag inbillade mig t.om att han stod i rummet. Det ända jag minns av när jag var vaken var att jag försökte tända min lilla lampa, men hittade in "på-knappen". Så jag drog tillbaka handen in i sängen blixtsnabbt och tryckte mig mot väggen och försökte tänka på annat. Har aldrig varit så rädd på natten förut, vad jag minns iallafall. Jag har alltid haft ett obehag av Marilyn Manson.. Jag vill inte att ni som lyssnar på honom osv ska tycka att jag är emot er. Men jag vet inte var jag har fått min inblick av honom ifrån.. Nåja!
Nu ska jag surfa runt hela kvällen.. Haha. Kram!


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0