Jag funderade lite..

About my blog, ofc? Nej, men jag började fundera på en grej.. Man borde ha bloggar för att kunna titta tillbaka på minnen och skriva för att det skulle vara kul. Skriva om precis vadsomhelst! Orka bry sig om vad andra vill läsa, bloggen handlar om Me, Myself and I! Sen kan man kolla tillbaka vad man har gjort, gillar folk ens sätt att blogga är det perfect! Ååh, Skulle gärna börja om bloggen på ett roligare och positivare sätt, men man kan ju få en inblick då och nu liksom, plus att folk skulle börja skälla på mig att jag skulle skapa ny osvosvosv.. så jag låter inläggen och hela bloggen stanna! Nu ska jag försöka få bloggen att bli KUL att skriva i, inget TVÅNG! Vissa dagar kommer jag ju, såklart, ha dålig fantasi och bara skriva om skolan.. Men, vi får se hur mycket jag ändras här i bloggen. Om jag ens lyckas? ;)
Skall även försöka ändra om designen lite, oooh!
KRAM!

Camkvalité, men... WHATEVER! :D


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0