Tuesday

Har ingen inspiration att blogga, men hur många gånger har jag sagt det egentligen?
Imorgon är dagen ganska.. tight. Jag jobbar från 9 - 14. Jobbar.. Haha. Jaja, hur som helst hinner jag vara hemma ett par timmar. Klockan 5 ska jag på dansträning till klockan 6, sen måste jag vara kvar på plats där och sen är det uppvisning senare på kvällen. Dumpar baletten för denna uppvisning, hehe. Men det är det nog värt.
Längtar till imorgon faktiskt, jobba på dagis.. Hoppas barnen gillar mig bara! :)
Nu har jag berättat om mina planer för imorgon, fick btw 7a i Tyskan. Lite bättre än förväntat iallafall!
Hejdå! :)

Haha, btw ringde pappa nyss och sa att han tar med en ny vinterjacka till mig på Söndag, my dad is beest. ♥

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0