Sunday, bloody Sunday.

Goodmorning! .. Fast klockan är kvart i ett. Vaknade ungefär tio i nio, och Tova vaknade halv tio. Behövde inte vänta så länge, hehe. Vi kollade på ett och ett halvt Bert avsnitt (?) Hahah. Sen lagade vi plättar, mummaaa. Väldigt mättande, höhö. Sen har jag spelat lite Guitar Hero, I know what I want for christmas! ;) Jag funderar på en önske lista hit till bloggen, men jag vet inte riktigt ;p Vi får se! Annars känner jag mig såhär.. väldigt risig. Jag hinner inte riktigt fixa mig till fotograferingen idag på dansen, haha. Men det går nog bra dedär!
Nu skall jag återgå till mig Facebook surfande och sedan Guitar Hero, haha. *NERD*
PUUUSS


comments
Postat av: Soma

Vem e tova :D ?

2010-11-21 @ 14:28:09
Postat av: Jennifer

Har du sovit över hos tova???:))))

var katten hemma då?? för isf, visst e den gulliiiiiiig????:)))))))))

2010-11-22 @ 18:09:21
URL: http://jenniferrgabriellaa.blogg.se/

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0