Ska planera en design på min testblogg..

Haha, jo. Jag har en test blogg. Jag funderar när det skulle vara passligt att gå ut och fota en header.. Nu är det ju snö, och om 1 vecka och tre dagar är det December, så sa jag ju att designen skulle vara uppe, Ups! Men det ordnar sig..
Men mitt mål idag är att fixa en någolunda vettig design (@ testbloggen), få inläggen lite bredare, SEN kan jag planera headern. Annar är det dans klockan två, kuul! Vet inte vad jag ska göra efter det, vi får se sen. Och dansuppvisningen igår gick nog bra ändå. Jag var riktigt irriterad när jag kom dit. Men efter att vi hade fixat mitt hår och allt var i ordning så gick det bra!
Nu har jag reklamerat minblogg på yo.se, hihi. Hoppas någon kommer hit och kikar in :DD
puuss

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0