My day 23/11

Eftersom jag är så dum, så jag inte riktigt förstår hur man ändrar bredden i inlägg, så tänkte jag minska texten i inläggen istället! Det kanske funkar? Kanske ser redigare ut också? För när det var så smalt och på endel ställen var det fullt med text, sen blev det vitt resten av vägen i inlägget. Jo, det störde jag mig på, haha!
Idag har dagen bestått av; Finska, Historia, HK x 3, Engelska och Matematik!
Istället för att ha tre timmar HK (hemkunskap), så hade vi tre timmar teori. I början kändes det bara jobbigt, men jag tycker ändå att den HK lärare vi har nu är bättre på att förklara grejer än vad den andra gjorde. Så just nu känner jag mig lite sugen på Hemkunskap faktiskt, men sen när det börjar kanske det blir lite jobbigare. Men det ska nog gå riktigt bra! På morgonen var det lite tuffare.. Var så trött så jag visste inte vad jag skulle göra, jag tappade bort skåpnyckeln, tappade bort finskapappret till timmen och halkade påväg till skolan. Jag hatar att mina skor älskar snön så mycket så skorna måste liksom glida på snön. Hehe.. Köpte hursomhelst en ny nyckel, skönt! Och Jennifer gav mig en ny "nyckelring" med en nalle och en liten, liten bjällra. "Så jag hör när jag tappar nyckeln" Smart, tycker jag. Haha! Imorgon slutar jag ett, jag borde fara till stan och börja söka efter Neas julklapp, har lite planer. Nea läser ju min blogg också, så jag kan ju inte visa upp julklappen. Men man kan ju censuera.. ;) Jaja , får se hur det blir!
Nu har jag suttit.. länge vid datorn. Ska nog gå och läsa eller något annat, som inte är framför datorn! Hehe.

Vet att det är många inlägg utan bild numera, men är ju hos pappa nu så..

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0