I'm back on track!

Nu är jag hemma hos Mamma igen, har ju min egna dator här, så jag kommer nog blogga mera nu! Tror jag, hehe. Facebook funkar inte just nu, jobbigt läge! Hatar det, hahah. *Beroende*
Idag skrinnade vi ju på Gymnastiken, inte så hemskt som jag trodde att det skulle bli. Riktigt kul, faktiskt.
Efter skolan for jag till Marina, och vi gjorde Svenskan väldigt noga faktiskt! För en gångs skull.. Sen dator. Slöa, jo. Sen hem! Jag har bara chillat, har ju inte mera läxor. Eller jo, matte enligt soma. Men jag klarar mig, hehe.
Snart ska jag äta och resten av kvällen, dator.. ♥
Höhö, puss!

comments
Postat av: nea

heheheh men du att det blev rätt seriöst när jag var där med en främling som var jättevig och jag hade ätit på hestburger och ba "HEEEEJ JAG KAN DEHÄR". :c

2010-11-18 @ 19:37:20
URL: http://nennnaw.blogg.se/

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0