Friday in my head

WOHO, Det är Fredag. Love it! Känns som att denna vecka har gått riktigt fort, men ändå väldigt långsamt. Lite konstig, huh? Just nu sitter min katt i min famn och tittar på när jag skriver inlägget. Kul att se hur han följer bokstäverna och att huvudet hoppar till när jag byter rad, hehe. Idag hade vi Danstillval utan Erica, men det gick riktigt bra ändå! Kan nog 'Love the  way you lie' dansen bättre nu iallafall! Efter skolan for jag snabbt hem via Pappa för att hämta mina grejer, och så fanns det lillajuls julklappar (låter konstigt hehe). Det var fler än vad det brukar vara, haha! Nice ;)
Hörrni! Imorgon är det Lillajul, mysigt va? Ska nog fixa upp min rosa lampbelysning till fönstret i mitt rum och ta fram lite ljus och så. Det blir nog riktigt mysigt, varför ogilla vintern? :D 
Jag ska även försöka få Marina att skicka tha pics från igår till mig! Btw, varför sjunker Statistiken? :/
Nåja, puss på er och ha en riktigt mysig Fredag! ♥

min katt verkar rätt intresserad av datorer ...


comments
Postat av: GUESS WHO?!

- vad söt katt!

2010-11-26 @ 15:33:45
URL: http://dajeroma.blogg.se/

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0