FRAJDEY

Fredag på svengelska i rubriken, jo. Dagen gick rätt så fort faktiskt och bra har den också varit! Förrutom på Kemin ååh. Yvonne: Sofia, hur många väteatomer finns det här? Jag: Eeeh.. *Mille viskar: TRE!* Jag: TRE!
Hur kan jag vara så dum och säga det Mille säger när det var två, haha? :o Sen var det dans, det var rätt kul hihi. Efter skolan for jag till pappa och hälsade på. Är 5 euro rikare + markeringspennor och häfte. Good!
När jag kom hem bytte jag om, är ju balett ikväll! Man skulle ha tighta kläder typ, tror jag? Haha, tights, linne + hotpants = brabra. Nu är jag bara hungrig, men mat blir det nog snart. Sen kommer Nea hit och sover över, ohyes! Hehe.. Kanske det blir någon video då? Snart kommer videobeviset av mitt "fall från höga höjder"... Haha. Min andra klumpighet idag var att vända huvudet perfekt så att en stor träd gren nånting kom i mitt öga.. ): Nåja, jag klarar det! Ha det så well! (←???)

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0