Ett annat onödigt&slarvigt Söndags inlägg

Hejhallå! Nu har jag äntligen stängt ner The Sims, haha. Testade att spela det nu igen, har inte spelat det på kanske.. Ett halvår? Det var lite kul, bara att jag alltid gjorde så att min nya familj flyttade in i ett för litet eller konstigt hus. Jobbigt! Haha.. Hursomhelst så tänkte jag se på någon film och jag bestämde mig för Gustaf 2 haha! Jättegammal film, var kanske 8 år när jag köpte den? Jaja, måste hinna plugga och tvätta håret också. Plus att vi kanske får gäster ikväll.. Men det ordnar sig! Vill bara ta det lugnt i typ 1000 år till ;)
Mhepmhepmhep, puss på er och jag bara känner hur bloggen bara blir slöare&slöare.



comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0