Dääänce

WOHOOOO!!!1 Känner bara att jag bara måste skriva av mig! Efter massa snack igår tror jag att allt kommer bli bra, dom kommer hitta lösningar osv. ÅÅH, Underbart! Jag kan ju inte hålla inne min känsla med ett litet "yey" direkt?! Klockan två är det dans också, HEY I LOVE IT! Piuh, jag är klar! :)
Vaknade av att jag har träningsvärk, varför är jag inte förvånad? Det var ju balett igår och vi skulle ta upp benet, och fy vad ont det tog! Man bara skulle andas in och ut. Men efteråt kändes det som att om jag gör det några gånger till så klarar jag spagat, lätt!
Nu är jag ensam hemma, (OMG SPÖKEN!) Haha, jaag åt nyss frukost och nu kollar jag på TV på någon gammal barnfilm eller något, vetinte.. Haha. Btw, hörde ni igår på Idol när Linnea sjöng Dane With Somebody?
Jag ville bara vara i gympasalen med hela min dansgrup med högsta volym och bara dansa. Seriöst, hade svårt att sitta still! :o Haha!
Här har ni två låtar från igår på Idol som jag gillade, och en liten bild. Sen ska jag väl kanske joina katten i soffan. Miaow, Sofiaow. ;)
Oseriöstinlägg, haha.
lite prat i början av första låten, men whatever.




Nu efteråt gillar jag nästan andra låten bättre, haha.

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0