tjabba tjena hallå

vi säger så, blablabla.
sitter här med en katt vid mig och fryser, lite. idag har vi varit och hälsat på 'släktingar' hela dagen. från två till sex, ungefär. fick typ fem högar kläder, eller.. jag får välja vad av klädesplaggen jag vill ha. haha. nicenice!
btw har min 'halvsyster' fått en chihuahua. åååh, seriöst. den var så gullig, sjukt stora ögon också. ♥♥♥
vill ha, ohja.. nåja. just nu är jag trött - som vanligt. jag sover bra om natten, men är hur trött som helst på dagen. helt galet. nu är det - 9.5 ute om ni ville veta. tja, vad mera skall jag berätta? jag tänker nog play some wii tonight :D hehe, rätt danssugen är jag också..
ska väl vänta på att neea ska börja chatta med mig! jaja, ha en bra lördagskväll!
xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0