Söndag 17:55

Tjenare! Kom nyss hem från en god och stor middag, haha! Revbensspjäll med pommes frites + majs. Gött! Har lite bilder också därifrån också, som jag laddar upp senare i inlägget! Iallafall, hur är det med er? Dehär med bloggandet börjar försvinna, men man kan inte sitta framför datorn hela tiden. Eller, jag försöker skaffa ett liv, HEHE. Var en sväng till KappAhl idag också, sökte efter vita strumpbyxor, men köpte vita, mysiga knästrumpor istället. Ska bli så kul med Lucia imorgon! Tänker inte fixa håret och så, för man skall ju vara 'naturlig'.
Åååh, jag har längtat efter denna stund länge! Tänk att allt är mörkt och så kommer vi sjungandes i mörkret. Vad jag vet skall vi till ett ålderdomshem och ett dagis också. Men vi skall inte gå runt i skolans korridor som luciorna gör varje år? Varför vet jag inte, men jag skulle vilja göra det! Desvärre måste jag till skolan redan halv 8, men det löser sig. Och Marina kommer nog fota lite, kul!  
Just nu känner jag mig väldigt fet som åt så mycket, men det är bra med proteiner... Heheh. 
Har inte mycket mera att berätta, här är lite bilder i miniatyr. Klicka på dem för att de ska bli större!


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0